maandag 26 november 2012

IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR

Van mij mogen ze het Sinterklaas gebeuren afschaffen en meteen doorgaan naar kerst, maar voor de kids is Sinterklaas wel een leuke happening dus de komende 6 of 7 jaar zitten wij er nog aan vast.
Kerst vind ik echt een prachtige tijd....gezellige subtiele kerstverlichting, cadeautjes onder de boom, veel eten met de familie en sneeuw!! Tja, wat moet ik daar over zeggen? Sneeuw vind ik heel leuk, maar alleen tijdens de dagen dat je lekker thuis kunt blijven en daarna moet het helemaal weg zijn. Het is natuurlijk heel vervelend als je met je mooie hakken door de sneeuw moet stappen, geheid dat je valt en weg is de christmas spirit hohoho...



Elk jaar weer is het een hele happening om de juiste kerstoutfit bij elkaar te zoeken voor eerste en tweede kerstdag en niet alleen voor mezelf, maar ook voor de kids en mijn hubbie. Mijn man geeft er niet zo veel om, dus ik heb zo'n beetje de vrije hand. De kids daarentegen vinden het prachtig om nieuwe kleren en schoenen aan te trekken, mijn dochter het liefst een jurk of een rokje en mijn zoon voelt zich helemaal de man in een colbert.


Om eerlijk te zijn ben ik al ruim van tevoren aan het bedenken wat we aan gaan trekken, het gaat elk jaar natuurlijk niet zonder slag of stoot....elk jaar heb ik iets in mijn hoofd, maar kan het niet vinden en een goed alternatief is niet direct bij de hand.

Om alvast in de mood te komen heb ik drie outfits samengesteld met een jurk, een rok en met een broek.
Ik hou nou eenmaal van zwarte kleding en schoenen en dat is volgens mij ook wel te zien aan de setjes.
Zit er een leuke outfit voor jou bij? En doe jij net als ik ook elk jaar voor kerst zoveel moeite voor een leuke kerst outfit voor eerste EN tweede kerstdag of ga je lekker casual naar het kerstdiner?

Yves Sain Laurant - Guiseppe Zanotti - Polanski Evening Clutch - Essie - Liu Guerlain



Etro Pussy Bow Blouse - Michel Klein - Reed Krakoff - Chanel clutch - Escada - OPI Nails



Isabel Marant - Garath Pugh -  Victoria Beckham - Rupert Sanderson - Jane Norman - LancĂ´me

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo