dinsdag 11 december 2012

NIEUWE AANWINST: PIMP MY POOF

Een tijdje geleden had ik deze poef gekocht bij Kwantum, niet omdat ik hem mooi vond, maar omdat dinnetje Ellen ook zo'n poef had en ze had 'm zelf gepimpt.


Op zich is er niks mis met dit poefje, de kleur is wel oké: licht taupe, maar skai-leer is niet echt mijn ding....maak daar maar ECHT NIET van!
Toen dit poefje in de aanbieding was, had ik 'm meteen gekocht en Ellen gemaild of ze voor mij een mooie hoes wilde haken, want ik wilde ook een gepimpte poef. Zo lief als ze is, wilde zij dat natuurlijk doen en ik gaf aan wat voor kleur ik in gedachten had. Binnen zeer korte tijd kreeg ik een mailtje dat hij klaar was!!

Op pakjes-avond kwam de post.nl bezorger een pakje afleveren en jaaaa, daar was hij!!

Zie hier het resultaat:






Hij is echt precies zoals ik 'm wilde. Ik had natuurlijk in verschillende bladen en op verschillende webshops soortgelijke poefjes gezien, met zo'n grof gehaakte hoes, maar die waren naar mijn mening veel te duur en nu heb ik een prachtig exemplaar voor een leuk prijsje :)
Ellen heeft de poef gehaakt met Hoooked Zpagetti textielgaren.

Zij maakt nog meer leuke creaties, neem maar een kijkje op haar hyves-pagina.

Ik ben wel heel benieuwd wat jullie van mijn poefje vinden....dus laat gerust een reactie achter :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo