woensdag 5 december 2012

ZARA LOOKBOOK WOMAN TWELVE

Zara komt weer met een lookbook waarin twaalf prachtige items staan.
Ook dit zijn weer inspirerende kerst-outfits en ik zou ze stuk voor stuk willen dragen.
Zwart en wit staat centraal en ook velours is helemaal hot. Bij velours denk ik aan bordeaux rode gordijnen...lekker oubollig, maar de velours broek en jurk van Zara is verreweg van oubollig.....I like it a lot!!
Ook de jurk met de transparante stukken vind ik werkelijk waar goddelijk!!
Als ik binnenkort bij Zara ben, dan ga ik zeker wat items van de onderstaande foto's passen.
Helaas zou ik dan een keuze moeten maken, aangezien er geen twaalf kerstdagen zijn.

Wat vind jij van deze collectie? Heb jij een favoriet?














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo