zaterdag 5 januari 2013

2013 WISHLIST: INTERIOR

Een nieuw jaar, een nieuwe klussenlijst.

Ook al zijn sommige klussen van 2012 nog niet opgepakt, dat wil niet zeggen dat ik niet een nieuwe lijst voor 2013 kan opstellen. Sommige klussen gaan mee van vorig jaar gaan mee naar dit jaar en sommige schrap ik.
Heel veel overbodige accessoires heb ik al verkocht of weggegeven, maar er zijn nog genoeg spullen die mij in de weg staan. Ik wil meer overzichtelijk interieur met niet al te veel prullaria. Er zijn/gaan veel dingen weg, maar uiteraard heb ik ook nog wat dingen die op mijn wishlist staan.



De verkorte wishlist qua interieur ziet er al volgt uit:

NIEUWE BADKAMER
We zijn al een hele tijd toe aan een nieuwe badkamer en dit jaar gaat het echt gebeuren!
Onze badkamer is niet heel groot, dus moet ik goed nadenken over de kleur van de tegels, het moet natuurlijk niet een donker hokje worden. Ik vind donkergrijze tegels wel heel mooi....dus we zullen er goed over nadenken.





NIEUWE BANK
In 10 jaar hebben wij drie verschillende banken gehad en nu zijn we, of beter gezegd IK ben weer toe aan een nieuwe bank.


MOOI SERVIES
Ons servies is nogal gewoontjes. Toen wij gingen samenwonen kregen wij een 24 delig roomwit servies en daar waren we natuurlijk ontzettend blij mee, we waren in één keer klaar. Door de jaren heen is er wat gesneuveld en heb ik ook wat borden, schalen etc van Riviera Maison gekocht omdat die leuk servies in hun collectie met bijvoorbeeld Italiaanse teksten.
Ik ga binnenkort het oude servies uitzoeken, want meer dan de helft gebruiken we niet en dan wat nieuwe mooie serviesstukken aanschaffen. 





PLANKEN IN DE KEUKEN
Ik wil al een tijdje een paar steigerplanken in de keuken voor meer opbergruimte, maar het muurtje waar ik ze aan bevestigd wil hebben is niet echt een dragende muur.
Tijdens mijn zoektocht naar een alternatief kwam ik dit tegen en WIJ zijn ervan overtuigd dat dit een mooi object zou zijn voor onze keuken.


Heb jij jouw klussenlijst ook al klaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo