vrijdag 22 februari 2013

SUMMER SHOES

Per dag denk ik er wel een flink aantal keer aan: ZOMER!!
Elk jaar lijkt het langer te duren voordat het eindelijk zomer is, vaak is het het wachten niet waard, want zulke geweldige zomers hebben wij niet in Nederland. Maar goed, dat zal waarschijnlijk niet veranderen, dus zal ik daar (nu) niet verder over zeuren.

Als ik aan de zomer denk, dan denk ik aan zomerse outfits, met een zonnebril op het terras zitten, buiten bbq-en en luchtige open schoenen...heerlijke gedachte hè
Ik ben helemaal verzot op onderstaande schoenen, echt prachtig vind ik ze....laced-up high-heel sandals. Ze zijn er in diverse soorten, maar deze van Giuseppe Zanotti zijn echt beauties, alleen van dat prijskaartje krijg ik spontaan hoofdpijn, hopelijk kan ik een goed alternatief vinden want ik kan heel wat outfits bedenken icm deze prachtige heels.

bron: divers via pinterest.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo