maandag 27 mei 2013

NEW MEMBER TO OUR FAMILY

Gisteren was het dan eindelijk zover...de kids konden niet wachten en waren daarom ook al vroeg wakker. Gisteren was de dag dat wij ons konijntje 'Sushi' gingen ophalen.
Vorige week vrijdag hadden Nathaniël en ik het konijnenhok ingericht. De plek die ik in gedachten had voor het hok, was helaas niet geschikt...dus met wat heen en weer geschuif hebben wij 'm voor de buitendeur van de speelkamer gezet, die deur wordt toch nooit gebruikt.






Sushi is geboren in Noordwolde en groot gebracht door haar moeder natuurlijk en haar fokster Lelia. Haar website kan je hier bekijken. Zij heeft een paar Teddy dwergkonijnen en soms een nestje, dus puur als hobby...dat gaf mij een goed gevoel bij haar als fokster.


Sushi was de laatste uit het nestje die werd opgehaald. We kregen overgangsvoer en een stamboom mee en ik had beloofd om foto's te mailen.
De terugreis verliep voorspoedig, ze had van het hooi en stro een hoopje gemaakt en ging daar lekker chillen.
Thuis stond haar bunny mansion al klaar en natuurlijk was het even wennen, nieuwe omgeving en helemaal alleen in zo'n groot huis. Daarom geven wij haar genoeg aandacht, maar eerst even de tijd gunnen om te wennen aan alles.
Zelfs Noël, die zei dat hij er niks mee had, zat gezellig met Sushi op de bank toen de kids boven waren.

even de boel verkennen

nieuwsgierige kids

weer even aaien

beauty <3

wel een grote stap hoor....zelfstandig wonen

lekker chillen op het toilet

het eten smaakt in ieder geval goed


ja ja....ze heeft ook ogen!
Vandaag ben ik vrij, soort van kraamtijd om Sushi te verwennen en helpen te acclimatiseren.
Uiteraard kunnen jullie heel wat kiekjes van haar verwachten....het is echt een schatje!


1 opmerking:

  1. Wat een schatje! geniet van jullie gezinsuitbreiding! liefs, wendy XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo