woensdag 1 mei 2013

QUEEN'S DAY 2013...I'M STILL IMPRESSED

Wat was het een prachtige dag! Ik zat vanaf gisterochtend aan de buis gekluisterd om de abdicatie en inhuldiging te volgen....ik ben nog steeds onder de indruk.
Ook moet ik toegeven dat ik af en toe een traantje heb gelaten, zo indrukwekkend vond ik het...laat staan hoe Koning Willem-Alexander, Koningin Maxima en natuurlijk Prinses Beatrix dit allemaal ervaren hadden.


Ik vond het zo'n mooi moment dat het koningspaar/gezin tijdens de koningsvaart Armin van Buuren en het Concertgebouworkest gingen bedanken, zo spontaan...ik hou ervan!! De vochtige ogen van Prinses Beatrix tijdens de speech in de kerk, het knikje van Prinses Amalia als de voorzitter van de Verenigde Vergadering benoemt dat zij de eerste Prinses van Oranje is, zoveel mooie momenten.

Oh....ben ik helemaal vergeten te vermelden dat de prachtige jurken van Koningin Maxima zoooo goed gekozen waren. Wat een charisma heeft zij...prachtig gewoon!! In combinatie met haar kapsels en make-up was het echt een perfect plaatje. Ik had al een vaag vermoeden dat zij een Jan Taminiau jurk zou dragen, want zij had al vaker een creatie van deze ontwerper gedragen (hier had ik er al eerder een artikel aan gewijd).

Mijn favoriete foto's heb ik op een rijtje gezet...geniet je nog even mee?
Wat was jouw favoriete moment?











2 opmerkingen:

  1. schitterende foto's Charly !
    Hoe krijg je het voor elkaar, je zat zeker 1e rij telkens hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd...ik zat op de 1e rij voor de tv, niemand die me stoorde want ik had een skybox (volgens mij wordt het in de volksmond 'slaapkamer' genoemd).

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo