maandag 3 juni 2013

NIEUWE AANWINST: VARPUNEN SACK (WIN-ACTIE!!)

Het mag zo langzamerhand wel duidelijk zijn dat de Scandinavische stijl mij enorm aanspreekt en daarom was ik heel blij dat Tricia van Hart&8 mailde dat zij de Varpunen sack aan het assortiment van de webshop had toegevoegd.
Op Pinterest zag ik de sacks al voorbij komen, maar ik kon geen Nederlandse webshop vinden die het verkocht.

Het mooie van de Varpunen sack vind ik dat het door het materiaal heel multifunctioneel is. Het materiaal is polyester gelamineerd met pvc, daardoor is het ook in natte ruimtes prima te gebruiken.
Bij Hart&8 zijn vijf verschillende dessins verkrijgbaar en ik had even de tijd genomen om daar één van uit te zoeken, want ik vind ze allemaal mooi!! Mijn voorkeur ging toch het meeste uit naar de polka dot, omdat het zo simpel is en niet te druk...maar toch heeft het iets extra's.



De sack zelf is door het materiaal heel flexibel, maar door zijn eenvoud is het ook heel flexibel te gebruiken. Ik gebruik het in Faye's kamer voor haar riempjes, shawltjes, speelgoed, etc. Maar je kan het ook in de badkamer gebruiken voor de bodylotion, shampoo flessen en andere toiletartikelen, op het toilet voor de gastendoekjes of in de keuken voor verschillende flesjes en kruidenpotjes.... 



Misschien dat jij nog een andere functie in gedachten hebt voor deze te gekke sack? Nou maak er maar alvast ruimte voor vrij, want misschien ben jij binnenkort de gelukkige die ik blij ga maken met een Varpunen sack!! Ik mag een sack weggeven namens Hart&8....hoe leuk is dat :)




Als je kans wilt maken, dan moet je even een kijkje nemen op mijn Facebook pagina door hier te klikken, volg de vier stappen en fingers crossed. 
Heel veel succes en ik ben heel benieuwd wat jij van deze win-actie vindt :)



1 opmerking:

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo