woensdag 23 oktober 2013

CSOL 1 YEAR ANNIVERSARY GIVEAWAY

In verband met een tripje naar Disneyland Parijs (de voorbereidingen daarvan) en een buikgriepje, heeft de giveaway even op zich laten wachten.

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de felicitaties, zo lief om te lezen dat jullie met plezier mijn posts lezen!




Om jullie te bedanken geef ik in samenwerking met mijn favoriete webshop Tierlantijn (dank je wel Ilona!!) een poster- en kaartenpakket weg. 
Het pakket bestaat uit drie posters (A3 formaat) en drie dubbele kaarten (A5 formaat) t.w.v. € 43,05






Wil jij dit leuke pakket winnen?
Laat dan een bericht onderaan deze post achter en beschrijf waarom jij dit pakket moet winnen. Het delen van deze post op Facebook, Twitter en/of Instagram wordt ook zeer op prijs gesteld :)
Je kan tot 1 november a.s. meedoen!! Laat ook duidelijk jouw naam achter, de winnaar/winnares wordt na 1 november z.s.m. bekend gemaakt.




12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd het eenjarig bestaan van je blog! Mooie blog heb je zeg!
    Ik zou deze posters en kaarten maar al te graag een mooi plekje geven in ons huis. Daarom heb ik het ook gedeeld op mijn instagram :)
    Liefs, Milou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je eenjarig bestaan! Doe zo voort :-)

    Ik zou zo graag deze posters en kaartjes winnen voor in ons nieuwe appartementje, ik heb al een kaartenrek gekocht, maar nog niets van leuke kaartjes om het te vullen!

    Ik deel je Give Away op Facebook.

    Veel succes voor iedereen en liefs,

    Tiene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Charly!!

    Ik lees je berichtjes met veel plezier :)
    Je hebt gevoel voor style wat een grote inspiratie voor mij is nu ik net verhuist ben.
    Tierlantijn is helaas niet bij mij om de hoek.. Dus om op deze manier die gave posters/kaarten te winnen zou geweeeldig zijn.
    Ik ga je berichtje delen op Facebook en op naar het volgende jaar! :)

    Groetjes,

    Fanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiaat, geweldig..leuke actie ;)...ik ga snel alles delen op FB, Instagram..groetjes Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Charly,
    wat een leuke blog! Absoluut nog vele jaartjes mee doorgaan :)

    Als ik een foto kon posten bij deze reactie, dan zou dat eentje van een grote witte muur in mijn nieuwe appartementje zijn die schreeuwt om opgevrolijkt te worden. Het liefst met die mooie posters en kaarten (en washitape) van Tierlantijn natuurlijk!

    Groetjes,
    Thirza

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je blog en wat een leuke give away heb je! Volgens mij staan hier al heel wat kandidaten voor de prints en ik gun 't ze allemaal! succes met je blog :)) x Yzette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Charly,

    leuke actie en nogmaals congrats. .... de kaarten kunnen mooi hangen aan de witte muur in me trappengang. die is nog helemaal leeg.

    xo Angie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Charly,

    Leuke actie en nogmaals congrats.
    Waarom wil ik deze winnen? Omdat me muur nog helemaal wit en kaal is. We kunnen wel wat "charly's tierlantijn" aan de muur gebruiken.

    xo Angie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je 1 jarige blog..
    Ik zou heel graag in aanmerking willen komen voor je give away gewoonweg omdat deze super is..
    Ga vooral zo door...
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yay, een jaar vol leuke blogs! Gefeliciteerd, en ga lekker zo door!!
    Leuk is Tierlantijn, hè?! Ik heb net gehoord dat ik waarschijnlijk een nieuw appartementje ga betrekken, dus bij mij is 't ook feest! Ik zou heel graag een leuk plekje zoeken in m'n nieuwe huisje voor deze mooie kaarten :)
    Liefs, Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hiep hiep hoera! Proficiat met je erg leuke blog! Die zwart-witte kaartjes zouden hier perfect passen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo