zaterdag 2 november 2013

AND THE WINNER IS...

Eerst wil ik jullie hartelijk danken voor de leuke reacties op de giveaway!!
Helaas heb ik maar één pakket dat ik weg kan geven, het was niet makkelijk om een winnares uit te zoeken...laat dat duidelijk zijn!

Aangezien ik alle reacties heel leuk vond, besloot ik om alle namen op een briefje te schrijven en mijn dochter het winnende lootje te laten trekken. 
De winnares staat hier onder.





Van harte gefeliciteerd Delila, zou je jouw gegevens naar csol@live.nl willen mailen? Dan zorg ik er voor dat het pakket jouw kant op komt.
Heel veel decoratie-plezier met jouw gewonnen posterpakket van Tierlantijn en iedereen nogmaals bedankt voor het meedoen!! Ook wil ik Tierlantijn bedanken voor het beschikbaar stellen van dit fantastische pakket.

NB
Door mijn eigen stommiteit had ik de reactie van Delila per ongeluk gewist..pfff niet zo'n slimme actie, ik weet 't :(





2 opmerkingen:

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo