dinsdag 1 april 2014

YOU BETTER KNOCK..ON WOOD

Zomertijd: je moet vroeger opstaan, maar het blijft langer licht, hoe fijn is dat!
Dat mooie licht in de woonkamer levert ook nog eens mooiere foto's op...win win :)

In mijn Insta recap gaf ik al aan dat mijn man afgelopen weekend een wandje had behangen, ik ben super blij met het eindresultaat.
Anderhalf jaar geleden had ik de rol behang gekocht en het kwam er maar niet van om het daadwerkelijk te gebruiken. Daarom had ik vrijdag de oude lagen behang eraf gehaald, om toch een beetje druk uit te oefenen haha...en dat had z'n vruchten afgeworpen.
Ik had gekozen voor een wit houten print, het heeft zelfs een voelbare houtstructuur...leuk detail.















8 opmerkingen:

  1. Soms hebben die mannen net dat beetje druk nodig ;-)
    Staat erg stoer!!

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik herken de druk die je mannen soms wat moet geven (heb die techniek gisteren zelf ook maar even toegepast ) Mooi behang, stoer maar toch ook weer lekker fris.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaahha mijn man is hier van het grovere werk (lees alles goed kapot maken "knipoog") en ik ben van het behangen,verven etc...
    Het ziet er super stoer uit..
    Kan me voorstellen dat je er happy mee bent..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf zeg! En handig dat je man dat gewoon ff voor je fixt :)

    Groetjes,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat echt super leuk! Mooi plekje! Goed dat die 'subtiele' hint zn vruchten heeft afgeworpen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf! Ik had eerst helemaal niet gezien dat het behang was! Het staat heel erg mooi!
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben op zoek naar dit behang! Waar kan ik dit vinden? of van welk merk? hoop dat je mij kunt helpen! ziet er zo te gek uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Linda,
      Sorry ik weet het merk niet, het is namelijk al een tijdje geleden dat wij het hadden gekocht.
      Misschien helpt het als je googled op behang wit hout.
      Succes!
      xo Charly

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo