dinsdag 22 juli 2014

INSPIRATION: PROJECT LITTLE BOY TO BIGGER BOY

Kleine jongens worden groot, daarom wil mijn zoon graag een 'normaal' bed en geen hoogslaper meer.
Gisteren besloot ik om deze week te gebruiken om zijn kamer een mini metamorfose te geven. Best een pijnlijke happening, want ik had in zijn huidige kamer de sterren en strepen zelf geverfd. Maar goed, ik kan mij natuurlijk hier ook uitleven.
Op Pinterest had ik al wat inspiratie opgedaan. Gelukkig is mijn zoon niet zo kieskeurig als mijn dochter, dat maakt de boel wat makkelijker :) Hij heeft een hele kleine kamer, dat wordt wel een uitdaging.
Kiekjes van het eindresultaat ga ik zeker posten, maar voor nu een aantal foto's ter inspiratie (een link naar de bron staat onderaan de foto).


bron


bron


bron


bron


bron


bron


bron








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo